maandag 15 maart 2010

Ester in Wonderland!



Ja, meisjes, het is echt waar, ik ben samen met Alice in Wonderland geweest.

Yes girls, it's really true, I was in Wonderland, with Alice.



Ik heb thee gedronken met de gekke hoedenmaker en met de sluimermuis,

I drunk a cup of tea with the mad Hatter and with Dormouse,




Koekjes gegeten waar ik groot van werd, en drankjes gedronken waar ik weer klein van werd,

I ate coockies which make me grow, and drunk drinks which make me little,



Ik heb heel Wonderland gezien,

I saw every corner of Wonderland



En met alle figuren heb ik kennis gemaakt, van de harten koningin tot aan de speelkaarten,

I've seen all the figures, the queen of harts, and the play cards, and many more,




Maar toen ik vanmorgen wakker werd, vroeg ik me af of het toch geen droom was.

But when I woke up this morning, I wondered if it was a dream.



En ik ben naar de zolder gegaan en heb mijn langspeelplaat opgezocht, met het hoorspel van Alice in Wonderland.

And i went to the attic, and searched for my record with the story of Alice in Wonderland.






En terwijl ik naar het verhaal luisterde, keek ik door mijn view master en wist: het was geen droom. Gisteren was ik echt in wonderland!

And while I listened to my record, I looked through my viewmaster and I knew: it wasn't a dream. Yesterday I really was in Wonderland.






Ik ga zeker nog een keer terug, want het was een ervaring om nooit te vergeten.

I'm sure I will go back soon, because it was an experience I'll never forget.

ps: Willen jullie ook eens een kijkje in Wonderland nemen? Bezoek dan de 3D film van Alice in wonderland.

Do you want to visit Wonderland? Go see the movie (3D)

Lieve groet van Ester

Love, Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails