dinsdag 30 maart 2010

A little bit of heaven



Gisteren liep ik zomaar tegen deze twee allerliefste prenten aan van Bessie Peage.
Ik weet nog dat we ze vroeger thuis ook hadden. (Wie niet)


Yesterday I found these sweet pictures of Bessie Peage.
I remember we had them at our house when I was little (everyone had them)



Ik heb niet veel meer van mijn baby tijd, want jaren geleden heeft een brand op zolder voor veel rookschade gezorgd, maar gelukkig zijn er nog een paar dingen bewaard gebleven:


I don't have a lot of my baby time, because a fire at our attic destroyed a lot of things, but fortunately there are a few things saved:




Mijn eerste schoentjes,


My first shoes



En mijn muziekdoosjes,


And my musicboxes







Herinneringen aan een tijd die ik me niet herinner,


Memories of a time I don't remember,






Gewoon:


Just:



Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails