vrijdag 12 maart 2010

Houten creaties en een stukje natuur.

Gisteren was ik aan het wandelen, en elk jaar rond deze tijd kom ik langs een plekje wat vol staat met krokusjes. Ik kan er helaas niet dichtbij komen, en heb de camera dan ook flink moeten laten inzoomen, maar wilde dit toch even laten zien.

Yesterday I was walking, and I passed a place that is full of flowers. I couldnt come near them, but I tried to photograph them as good as I could.




Aan de voorkant van ons huis staat een boom, en Jan heeft een vogelhuisje gemaakt en zo opgehangen, dat we vanuit onze kamer zo naar het huisje kunnen kijken.
En gisteren riep mijn zoontje: Mama kom snel kijken, er gaat een vogeltje in het huisje. Dus snel de camera gepakt en ja hoor, gelukt.

At the front of our house there's a trea, and my husband made a birdhouse, to put in the tree. We can look at it when we're in the living room. Yesterday my son said, there's a bird in the house, so I run to my camera and yes!! A picture of the bird.




Dat creatieve heeft Jan volgens mij van zijn vader. Kijk maar eens wat mijn schoonvader heeft gemaakt:

I think my husband is as handy as his father. look what my father-in-law made:











Grappig, he? Ik begreep dat hij dit in een blad (Terdege) gezien had.

He saw this in a magazine.

Fijn weekend allemaal,


Groetjes van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails