donderdag 25 maart 2010

Spring bouquet




Gisteravond ben ik weer wezen bloemschikken. Er waren diverse onderwerpen, maar aangezien ik binnen geen bloemen kan hebben, kies ik altijd voor een buitenstuk. Ditmaal een deurhanger in de kleur wit.


Yesterday evening I went to a Flower arranging course. There were several choises, and I choose a white spring bouquet, I can hang on my front door.



Er zitten rozen in en anjers. Anjers waren de lievelingsbloemen van mijn oma, en ik zelf vind anjers ook prachtige bloemen.


I used Roses and Carnations. My grandmother was fond of carnations and so am I.



Verder zit er galaxblad en eucalyptusblad in. En voor de finishing touch, veren en kwarteleitjes.


There's also eucalyptus and some other green leafs (I don't know the name)in the bouquet, and for the finishing touch I put some feathers and quail eggs in it.



Ik ben erg blij met het resultaat.


I love the result



Verder ben ik druk bezig met het verzinnen en maken van leuke dingetjes voor mijn eerste give away. Helaas heb ik niet zo veel tijd op het moment, maar er zit wat leuks aan te komen. Binnenkort meer hierover.


I'm also working on my first give-away. Unfortunately I'm a bit busy at the moment, but I promis, I will be back with more information soon.





Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails