zondag 7 maart 2010

Lucky me

Wat ben ik toch een geluksvogel! Ik heb de give away van Rozemarijntje's Brocante gewonnen. Het zijn drie prachtig versierde paaseieren. Ik zit hier helemaal te glunderen!


What a lucky girl i am. I won the give away from Rozemarijntjes Brocante.
Three beautiful crafted eastereggs. I'm so happy.




Ook kwam vrijdag de postbode een pakje brengen. Ik had bij Bonhofbloemen een mooi plaatje van J.D.L besteld. Ik kreeg er ook nog een prachtige kaart bij kado.


Also the postman came friday, with an order from Bonhofbloemen. I ordered a picture of J.D.L. And there was also a cart for me as a gift.




Verder heb ik zaterdag heerlijk zitten freubelen. Ik heb een paar piepschuim eieren bekleed met crepepapier, en versierd met lint en nostalgische plaatjes.

Saturday i spent all day crafting easter eggs.

















Ook heb ik nog wat matroesjka poppetjes gemaakt

I also made some matroesjka dolls.



Al met al was het een heerlijk weekend, vol met verrassingen.

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe.

It was a wonderful weekend, full of surprises.
Wishing you all a great new week.


Groetjes van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails