zaterdag 13 maart 2010

Weer een ei erbij.




Vandaag weer lekker aan het knutselen geweest.
Ik heb een houten ei beschilderd met schoolbord verf.

Today I painted a wooden egg with black board paint.




Ook heb ik een glazen potje versierd met kant en een nostalgische afbeelding.
Het plaatje heb ik op perkament papier afgedrukt.

I also decorated a glass with lace, and a picture on parchment paper.




Dat geeft een prachtig effect als je er een waxinelichtje in brand.

It shines lovely with a candle in it




Het schilderijtje met shilouet van twee kindertjes, is een origineel knipwerkje. Vorig jaar gekocht op een rommelmarkt voor 50 cent!

I bought this shilouet on a flea market for 50 cents!



Nog even en we gaan naar Alice in wonderland (3D). Ik weet niet wie er enthousiaster is, de kinderen of ik.

Soon we're going to Alice in Wonderland. I don't know who likes it more, the children or me.




Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails